Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2007 01:20 - Вирус - с ролекс или виагра?
Автор: moriseiki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1065 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.05.2007 03:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ех, и аз не останах по назад! Ура! Много колеги, познати, приятели и юзери го получиха Него! Великия мейл с "троянския кон" от немския НСБОП! Така, за какво става дума? Ами за един мейл, по-точно СПАМ, който ужким е от немския НСБОП-отдела за киберпрестъпления. Казват ти, че от твоя IP-адрес е теглена музика, филми, софтуер през разни пиър ту пиър програми, което било незаконно слоред параграф еди кой си... И че след няколко дни ще получиш заповедта по пощата и пр. В zip-атачмънта бил пълния протокол на онлайн-претърсването ти на компютъра. Както се сещате, това е вирус. Смех голйм! Тоя мейл плъзна преди доста месеци, ако не и година из европейското нет-пространство (най-вече в немскоговорящите страни). Бая народ си изпозарази компютрите, дори истинските НСБОП-ци  на специална пресконференция казаха, че такива мейли не са изпращали и посъветваха хората да ги трият, без да отварят прикрепените файлове.

Та днеска си викам "Я да видя какво има в СПАМ-филтъра ми, че през месец-два там някой път се обърква някой мейл на познат. И гледам писмото на господин Клайн. По принцип СПАМЕРИТЕ носят много колоритни имена като Mandy, Debbie, Fitzgerald, и не знам там още к"во си. Човек все си ги представя като готини руси цицорани или пък яки мачо-пичове. Да не говорим за subject-а, там ставаме вече вулгарни. Та като го отворих, направо ми подскокна сърцето... от радост! Най-накрая да видя тоя мейл с очите си, да го получа лично. Ех как ми беше весело докато го четях... Много ми е интересно, как съм теглил тези файлове, след като не ползвам P2P, в къщи съм доста рядко в нета, когато ме няма машината е изключена, а за да изтеглиш толкоз багаж, все пак трябва да изчакаш известно време. Че иначе кой ти тегли филм за седмица или месец, а? Докато го изтеглиш, вече можеш да си го купиш от сергията. С вестник дори. А и не е ли си едно хубаво Collector"s DVD, не си е работа.

Направих си труда да погледна "моето" IP. Ясноооо, значи съм и жител на Познан, Полша. Направи ми и впечатление,че мейла на г-н Клайн е към АОЛ: Че те там нямат ли поне един мейл сървър, бе! Пък и доколкото проверих, не са уцелили и верния параграф за "деянието". Слава Богу, не е изнасилване на едър рогат добитък, а за някакви големини на нанесени материални и неимуществени щети. Адресът на мнимия НСБОП е също интересен: На улица "Am Sportfeld" се намират: Сигурно джиткат редовно футбол в обедните почивки на близкия стадион с местния ФК.

Всичко това ми напомня за вица за албанскя вирус: прикрепен към мейла txt-файл, в който пише: "Здравейте, аз съм албански вирус. Тъй като в нашата страна не сме чак толкова напред с техниката, бих искал да ви помоля да форматирате вашия харддиск. Благодаря!"

Format C:      -enter-


Тагове:   вирус,   виагра,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: moriseiki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 113324
Постинги: 35
Коментари: 64
Гласове: 336
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031