Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2007 01:33 - Гумени глави!
Автор: moriseiki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1389 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.12.2007 01:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди няколко дни прочетох какво се случило на vita. И това ми напомни за една подобна случка, която ми се случи на мен преди мнооого време.
Беше събота и отивах с колата на пазар, тъй като магазинът се намираше на доста разстояние от дома ми. Та качвам си се в колата, отивам, пазарувам... На излизане от супермаркета виждам, че някой явно ми е спаднал задната дясна гума на колата! Не беше спукана, защото щеше да се забележи при по-късното напомпване... Не знаех кой го беше направил. не бях и много сигурен, къде го беше направил. Може би беше пред дома ми. Нямаше как да видя спадналата гума, понеже бе от другата страна на шофьорското място. Пък и щеше да усетя, че нещо не е наред, по дяволите. Наистина не знам кой го беше направил... Да не би да съм отнел предимство неволно на някоя гумена глава на паркинга пред мола и оня е решил да отмъщава? Както и да е, нямах помпа в колата (все пак не ми спадат често гумите), така, че се отправих към близката бензиностанция. По пътя доста шофьори и пешеходци ми "напомниха", че съм със спаднала гума. "Да, мерси, знам, в момента отивам към бензиностанцията", "Благодаря, че ми казахте, приятен ден!", "Да, вече разбрах за гумата, мерси!" и т.н. ми бяха отговорите. Това значеше, че гумата ми е била спадната пред магазина, а не пред дома ми. Иначе хората тогава също щяха да ми казват за гумата...
Напомпах гумата, не спадна, всичко си беше ок, освен една маааалка цепка на външната гума, от която стърчаха малко бели конци. Не изглеждаше много красиво, пък и сигурно, но след няколко дни колата ми трябваше да мине на инспекция при моята работилница, та си казах, тогава ще се сменят!
Както и очаквах, онези от инспекцията казаха, че гумата трябвало да се смени, отвърнах им, че съм напълно съгласен и се сдобих с нова, хубава черна гума без бели конци (То и бели конци на черно май не отиват...)
Така, уважаеми читатели и читателки. Историята обаче не свършва тука! Става по-интересно!
Всичко това ми се случи през лятото на 2006-та. Година по-късно колата ми пак трябваше да мине на техническа проверка при моята работилница, както си му е редът. Всичко мина перфектно, само дето ми казаха, че резервната ми гума била дефектна, та затова я с заменили нова, и струвало 70 евро.
Ъъъъъ, уважаеми господине, АЗ резервната гума НИКОГА не съм я ползвал, не съм я вадил, не съм я докосвал. Тук отварям голяма скоба: Боравенето с резервната гума при новите Фордове Фиести е може би най-сложното нещо след пресмятането на орбити на астероиди и маневрирането с нефтени платформи в Северно Море. Самата гума се намира в задната част на автомобила под багажника с достъп през него. С други думи, ако ви се наложи да сменяте спукана гума в порой и сте тръгнали с още трима приятели на море, ще трябва да извадите и последното чантй от багажника, да изсипете целия масив от куфари в калната канавка за да може да махнете дъното на багажника и да извадите проклетата гума барабар с крика (който между другото е прикрепен към гумата с един много дълъг винт: докато уцелите резбата му ще ви трябват средностатистически 4,23 часа)! Така, че ти се отщява да слагаш резервна гума в такъв случай. Ще е по-лесно да подкараш някак си колата в дъжда и с хвърчащи искри да стигнете морето...
Затварям скобата. Та му казвам на човека, че на мен досега не ми се е налагало да сменям спукана гума някъде. Той обаче решава да ме разубеди и ме води към работилницата. И какво да видят очите ми: В гнездото под багажника ми се мъдри моята стара позната гума, със същите бели конци и саркастична усмивка. Паднах! Не можеше да е истина! Тези пишман-джамбази са сменили през 2006-та съсипаната ми гума с резервната и са си я сложили под багажника, все едно че е резервна! Не бях проверил, защото... виж по-горе. А и все пак им вярвах, бях им лоялен клиент. Безобразие! Дигнах им луд скандал. Оня от работилницата се видя натясно и ето защо цялата инспекция ми излезе почти без пари.
От догодина съм в друга работилница на инспекция. Да видим пък там какво ще разсипят...



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: moriseiki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 113456
Постинги: 35
Коментари: 64
Гласове: 336
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930