Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2008 17:20 - Борате, действай!
Автор: moriseiki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1077 Коментари: 0 Гласове:
0



Както сигурно разбрахте, днес било погребението на Хийт Леджър. Аз не съм негов фен, гледал съм го в няколко филма и като цяло ми харесва като актьор. Та покрай новината за погребението му, попаднах в нета на някакви странни религиозни фанатици, които нападат семейството му с думите "така му се падало, като Хийт Леджър бил гей". Никой не бил го карал да играе педерас" (faggot) в Планината Броукбек, никой не го бил карал да целува друг мъж...

Ъъъ, алооууу, Верующите! А се съвземете малко! Я не бъдете толкова тесногръди!
Според вас всеки актьор, който не играе себе си, трябва да бъде наказан от Господ, за това, че е гей, убиец, изнасилвач, дебелак, крадец, лъжец (хехе, представям си Робин Уилямс в Jacob the Liar), и т.н. Според вас всеки сценарист и режисьор би трябвало да е долен лъжец, който изкривява картината на действителността (вж. предишния ми пост). Според вас всеки специалист по компютърна анимация и ефекти ще да е измамник, който прикрива фактите (мда, Джордж Лукас, Джеймс Камерън и Стивън Спилбърг  би били много щастливи по тия повод...).

Но тематиката касае не само Холивуд или въобще правенето на филми, но и останалата част от ежедневието ни. Тези от Westboro Baptist Church явно нямат занимавка и организират разни демонстрации по време на погребани церемонии (представете си!) и др. Опитват се явно да "вразумят" хората колко са грешни всички. Но това май касае само тях самите... Цялото това нещо от рода на "Баптистката Църква на Уестборо срещу греха" ми прилича на "Кон срещу овес" или "Пчели срещу мед" както имаше един стар лаф...

Ееее, къде е Борат?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: moriseiki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 113937
Постинги: 35
Коментари: 64
Гласове: 336
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930